Afișaj client

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Filter by Categories
Case de marcat compatibile
Noi instalări
Studii de caz
Noutăți
 
 

Descriere categorie

De conturarea unei experiențe dezirabile în cadrul magazinelor de mici și mari dimensiuni sunt responsabili o serie de factori ce nu țin doar de latura umană, ci și de cea organizatorică  și tehnică. Astfel că, un personal amabil și bine pregătit, de multe ori nu este suficient pentru a le crea clienților ideea de cadru profesional și transparent. În acest sens, este necesară dotare cu aparate tehnologice care să le ofere acestora toate informațiile de care au nevoie în momentul în care doresc să facă o achiziție.

 

Afișaj clienți – dovadă de profesionalism

Fiecare persoană în parte își dorește să își utilizeze bugetul într-un mod eficient și să facă achiziții inteligente. Acest fapt conduce involuntar la dorința de a cunoaște cât mai multe cu privire la produsele pe care alege să le ia acasă. Astfel că va analiza îndeaproape fiecare element pe care îl adaugă în coș. Va verifica eticheta, va compara prețuri și, în final va vrea să se asigure că ceea ce a observat la raft să coincidă cu ceea ce va fi în final imprimat pe bon.

De aceea, pentru a putea observa în timp util orice neregulă de acest fel ce ar putea surveni, este nevoie să aibă acces la un ecran clienți, care să proiecteze în timp real informații esențiale cu privire la articolul scanat. Lipsa unui astfel de sistem le poate eroda încrederea, chiar dacă nu există erori sau dovezi palpabile. Acest lucru este cauzat de faptul că se pleacă de la premisa că, un magazin ce nu este transparent cu clienții săi are ceva de ascuns față de ei. Astfel că, pentru a evita astfel de neplăceri, este de dorit să se amenajeze un sistem special dedicat pentru afișaj clienți, care să le ofere toate informațiile de care au nevoie.

În plus, aceste sisteme pot fi utilizate și în vederea coordonării deplasării acestora prin magazin, oferindu-le o serie personalizată de informații și indicații, în funcție de punctul în care se află.

 

Sisteme performante la costuri insesizabile

Gama de ecrane pentru clienți S2S a fost conturată pentru a oferi câte o variantă care ar putea fi utilizată în orice magazin. Așadar propunem atât modele standard, cât și profesionale, pentru a acoperire o arie cât mai largă de nevoi și preferințe. Însă, cu toate particularitățile pe care fiecare le deține, există o serie de aspecte ce se regăsesc la fiecare produs în parte. Primul punct comun este dat de scopul spre care a fost realizat și de informațiile pe care le furnizează. Astfel că cei ce iau contact cu acestea vor putea vizualiza cantitatea, prețul, sau o variantă a bonului digital. În plus, sunt dotate cu suport USB, ceea ce asigură o accesibilitate crescuta și, de asemenea sunt compatibile cu softurile Imperial. Mai mult decât atât, unele variante de afișaj clienți oferă și posibilitatea de a rula reclame sau de a distribui alt tip de conținut față de cel standard.

Nu găsești produsul pe care îl cauți? Sună acum la 0732 727 727 sau folosește