Ce conțin noile versiuni?

Ce este un update?

Pentru a fi la zi cu tehnologia, periodic scoatem câte o versiune nouă pentru programele de gestiune S2S. Aceste versiuni pot conține facilități noi, eventuale bugfixuri, optimizări de performanță, sau compatibilitate cu alte progreme care au versiuni noi. Trecerea la noile versiuni este o opțiune recomandată, dar nu și obligatorie.
Pentru fiecare licență nouă beneficiați de un an de update gratuit, după care puteți comanda un abonament de update anual la un preț modic.

Ce conțin noile versiuni?

v.388
– api 231: nu pot trimite sub 10 sec o comanda la suma/angajat/masa identica
– productie manuala:pot adauga cu enter la cantitate preparatele
– bar: dupa adaugarea produsului in lista e ales ultimul produs adaugat automat(pentru a adauga observatiile)
– crm: daca ultimul task e finalizat, nu mai apare in lista
– golire bd: bifa noua de golire comenzi selforder
– optiune de trimitere comenzi in bucatarie fara sa fie achitate (selforder)
– fastfood: adaugare tichete de masa predefinite
– pos:pot bloca sa ceara parola admin la inchidere
– casa de marcat Tremol: foloseste ZfpLab 157 ca serviciu (NU este compatibil cu versiunea 133). Vezi cum să faci update la driverul de Tremol – ZfpLab

v.382
– curs bnr: schimbat adresa de descarcare
– fastfood: bifa noua de afisare stoc la fiecare articol în interfața de vânzare
– Api 229: rapoartele se trimit in format nou (nu e compatibil cu aplicatia existenta de rapoarte)
– import saga: importa si articolele care conțin caractere speciale
– casele Partner – comunică și  pe LAN
– angajati: pot atasa imagine si nickname
– crm: mesagerie rapida intra angajati
– eliminare cod de bare duplicat: ramane cel cu pretul mai mare in lista

v.377
– încasare factură direct cu cu pos Viva Wallet
– încarcă avize în factură: scade stocul daca nu a scazut la salvarea avizului
– casa de marcat Custom: comunicare pe protocul custom / 57600
– crm: confirmare închidere task
– 3  variante la extraoptiuni pentru SelfOrder
– backup baza de date și setări în Google drive
– export saga: Z după tva pune preț de bază în loc de brut în ieșiri
– storno bf: pot alege aviz sau factura ca document de stornare
– storno bf: daca e factură, nu avertizează dacă clientul nu are cui sau alte detalii
– jurnal Z: ia ori conf TVA-uri, ori ca și încasari, nu cumulat
– centralizator notă recepție: ia corect filtrarea dupa furnizor
– bar: bifă dacă să avertizeze angajatul la Z 24 ore
– angajați: bifa la fiecare daca vrea sau nu avertizări pe email din crm
– crm: taskurile apar ca lista lângă apeluri
– crm: setările serverului de email sunt globale, nu pe fiecare calculator în parte
– retur doar de admin: valabil și pe tableta (Bar Android)
– plata cu puncte: pot plăti diferența cu cash sau card(FastFood)
– crm: pot deschide direct lista taskuri din voip list
– extraopțiuni: pot sterge mai multe elemente selectate o dată
– bifă noua: puncte pe BF
– hotel: analiza zilnică: coloana cu valoarea cazării
– meniu nou parteneri / raport puncte
– trimitere mail: foloseste SSL pe portul 25
– pos: pot folosi camerele de pe mai multe dvr-uri
– import woo în bar: recunoaste plațile prin iPay (BT)
– BF din hotel: la deschidere POS se logheaza automat și deschide la import factură
– export saga: crează și client BF 5%

 

 

Completează formularul de alături și echipa S2S îți va răspunde cât mai rapid posibil:
Nu ai găsit răspunsul pe care îl căutai?
Formular

    Completează formularul de alături și echipa S2S îți va răspunde cât mai rapid posibil:
    Nu ai găsit răspunsul pe care îl căutai?