S2S Self order

Robotul tău de preluare comenzi. Neobosit, corect și fără pretenții mari. S2S Self order Angajatul ideal într-o lume agitată.

De ce chioșcul de la S2S poate fi considerată o armă secretă pentru fast food – uri și restaurante de succes?

Dacă te întrebi de ce chioșcul de preluare comenzi de la S2S Technologies poate fi considerată o armă secretă a restaurantului modern, avem răspunsul:

Vinzi mai mult

Te bazezi pe ospătarii tăi că o să recomande exact produsele pe care vrei să le promovezi? Ai făcut o listă exactă de extra opțiuni, diferit pentru fiecare preparat. Unele extra opțiuni pe bani, altele gratuite.
Tehnicile de predare pe care ai aplicat pentru pregătirea personalului au succes? Crezi că ospătarul tău va recomanda exact ce vrei tu să promovezi?
Cu un chioșc cu auto comandă clientul va vedea exact ultimele tale reclame și va avea acces la toate extra opțiunile de la produse. În loc să te bazezi pe personalul tău pentru a-ți evidenția anumite elemente cruciale de marketing, chioșcul tău poate face asta pentru tine. Automat toate extra opțiunile sunt afișate clienților, crescând probabilitatea ca aceștia să adauge aceste extra opțiuni. Vei fi surprins dacă compari vânzările de extra opțiuni și topping-uri direct de pe pos și cele de la chioșc.

Vinzi mai rapid

E ora prânzului. Ai o grămadă de clienți, un număr limitat de angajați și un singur punct fizic de încasare. Inevitabil se formează coadă la acel punct, iar o parte din clienți vor migra către concurență.
Pentru o dezvoltare a afacerii este inevitabil instalarea unui punct nou de vânzare. Un chioșc self service permite clienților să comande și să plătească direct cu cardul, scurtând timpul de stat la coadă. Unde mai pui că de al doilea punct de vânzare poate ai nevoie doar două ore pe zi.

Prin adăugarea unui robot de preluare comenzi, afacerea ta va crește, clienții vor fi mai mulțumiți, iar tu vei lua mai multe comenzi mai repede ca niciodată. Și unde mai pui satisfacția clienților care nu mai stau la coadă, comandă repede și singuri.

Creezi ordine și armonie

Ai trecut de comandă. Ce fac clienții tăi care au comandat și au plătit? Se aglomerează în zona de servire și așteaptă să primească mâncarea comandată. Astfel se crează din nou haos și aglomerație la pult.

Folosind un sistem automat de preluare comenzi, după comandă, clientul va primi o notă de plată ce conține numărul comenzii. Deoarece ultimele comenzi sunt afișate pe un ecran mare, clientul poate sta liniștit la masă, așteptând să fie chemat după mâncare. Simplu, elegant, și fără stres.

Economisești bani

Prin simplul fapt că clienții preiau controlul procesului de comandă și plată, vei avea o flexibilitate mai mare asupra personalului restaurantului. Astfel este posibil să muți personalul din fața casei în bucătărie pentru a ajuta la fluxul de comenzi.
În timp ce tehnologia de autoservire te ajută să ai mai puțini oameni în prima linie, poți dedica mai mult personal pentru a rezolva problemele clienților și de a crea o experiență mai bună.

Cumperi în rate

Sistemul de self service S2S este disponibil ca serviciu SAAS ce poate include și echipamentul. Astfel poți începe să vinzi de azi, cu costuri zero de pornire, achitând doar o rată lunară cu dobândă fixă. Și dacă te gândești că prețul unui self-order este de doar 124 euro pe lună, echipament + soft inclus, parcă ți-ai lua două.


S2S Self Order este disponibil în varianta desktop sau podea.
Self order chiosc – varianta de pus pe pult
Self order chiosc – varianta cu picior inclus