Este vorba de documente interne din firmă, contracte de suport cu clienții, acte legate de mașinile firmei (RCA, Casco, ITP..) sau documente legate de mașinile care vin în service.
Această funcție este disponibilă în modulul CRM din S2S BackOffice Pro.
Alege meniul date fixe → CRM → lista de documente cu valabilitate
Aici poți defini lista cu documentele uzuale. De exemplu RCA, Casco, ITP sunt documente atașate de o mașină a companiei, iar contractul e atașat de un client.
Poți adăuga / modifica un document în meniul CRM → documente care expiră. Poți adăuga un document folosind butonul verde din dreapa jos. Dacă vrei să modifici un document existent, dă dublu-click pe documentul respectiv.
Tabelul cu documentele e ordonat automat după data de expirare, astfel vezi exact documentele ce vor expira de curând.
Cu 10 zile înainte de expirare, utilizatorul admin va primi o notificare în colțul ecranului pentru fiecare document în parte.