După ce ai configurat setările de trimitere SMS din S2S, poți trimite SMS-uri clienților care au un număr de mobil. Numărul de mobil este considerat un număr din 10 cifre, care începe cu 07..
În secțiunea de clienți, ai o coloană dedicată numărului mobil al clientului. Dacă nu ai completat acest câmp, la salvarea clienților, în cazul în care numărul introdus la telefon este un număr mobil, aceasta va fi salvată și ca număr mobil.
Intră în secțiunea facturi-încasări-plăți / facturi / listă facturi emise. Alege doar facturile neachitate, pe perioada dorită. Apasă caută. Vor fi afișate toate facturile neachitate ale unui client sau a tuturor clienților, în funcție de ce ai ales. Dacă clientul are număr de mobil, va apărea butonul de SMS. Apasă pe acel buton.
Clientul tău va primi o notificare de plată. Dacă ai introdus și un link de plată, și acesta va fi adăugat SMS-lui.
OBS: Se trimite un singur SMS clientului cu totalul soldului, indeferent de numărul de facturi scadente.
SMS ul va arăta așa:
Ai modulul de livrări la domiciliu? În momentul când închizi comanda (când se emite bonul fiscal), clientul va primi un SMS de confirmare. Clientul tău deja e mult mai liniștit știind că mâncarea lui preferată e pe drum. Textul de confirmare se setează din meniul fișier / setări generale
Ai promoții, oferte speciale, și vrei să notifici clienții tăi? Varianta cea mai simplă e să le trimiți un SMS. Ce ai de făcut:
Din lista de clienți alegi clienții la care vrei să trimiți mesajul. Poți selecta mai mulți clienți folosind tasta SHIFT sau CTRL. Apasă butonul de SMS.
Acum introdu mesajul dorit. Un SMS standard are 160 de caractere. Daca ai peste, la fiecare 152 de caractere e taxat ca și alt SMS (8 caractere sunt folosite pentru concatenare). Practic 1 SMS = 160, 2 SMS = 304, 3 SMS = 456 caractere.
În doar câteva secunde clientul tău va ști de promoție.