S2S CRM este un modul suplimentar disponibil în S2S BackOffice. Pe perioadă limitată acest modul este oferit gratuit la versiunea PRO al aplicației.
Deschide interfața CRM. De exemplu dă click pe ID client, din lista de clienți. La fel, poți deschide fișa clientului dând click pe client din lista de apeluri. Va apărea implicit pagina cu detaliile generale ale clientului. Presupunem că ai un contract, o factură, sau alte documente cu acest client în diferite formate. Poți vizualiza/atașa aceste documente, dând click pe butonul de “Fisiere atasate”.
Apasă butonul de + din colț. Acum poți adăuga fișiere dând click pe link sau să tragi fișierele în chenarul din mijloc. Poți alege orice tip de fișier acceptat de Google Drive. Fișierele se vor salva exclusiv în cloud, nu se păstrează local ca și copie. Fișierele originale rămân cum sunt. Fișierele pot fi accesate din CRM, pot fi salvate, sau șterse. Mai mult, la fiecare fișier pot atașa o notă.
Fișierele pot fi accesate direct din drive, ele sunt orgaizate pe fiecare client în parte. NU ștergeți / mutați aceste fișiere direct din drive. Totuși este permis redenumirea folderelor, dacă neapărat aveți nevoie.
Mai rămâne să vedem, de unde știe soful tău de gestiune, ce cont de Google să folosească.
1. În meniul fisier / alte setări / setări cloud întrodu adresa de email (de gmail) care va fi proprietarul fișierelor. (owner). Doar acest user va putea șterge definitiv aceste documente din drive, sau să dea acces de vizionare la alții.
2. Pentru a da acces la aplicație în drive, apăsați AICI. Pe pagina ce apare apăsați butonul
Veți salva fisierul generat “credentials.json” în folderul de rădăcină al programului S2S. (Click dreapta pe shortcut, open file location).
La prima accesare a driveului din S2S se va confirma identitatea pe gdrive.
Pentru alte detalii sau suport nu ezitata să ne contactezi.