Dacă folosești pe post de CRM:
Opțiune disponibilă în modulul de CRM. Pe perioadă limitată acest modul este oferit gratuit la versiunea PRO al aplicației
Dacă foloseți în interfața de livrări la domiciliu:
Ai nevoie de un telefon VoIP, indiferent de centrala pe care o folosești. Îți prezint setările pentru telefoanele VoIP YeaLink, pentru alte telefoane setările sunt similare și le găsești în manualul telefonului.
1. Identifică IP-ul telefonului. Folosește meniul meniu / status de pe telefon.
2. Introdu acest IP în browser. Întrodu user șu parola (implicit admin / admin)
3. În meniul features / action url întrodu următoarele
Incoming call: http://192.168.12.81:8888/S2SApi/json/PhoneRing|$callerID|$calledNumber|$ip|in
Outgoing call: http://192.168.12.81:8888/S2SApi/json/PhoneRing|$callerID|$calledNumber|$ip|out
Estabilished: http://192.168.12.81:8888/S2SApi/json/PhoneAnswer|$calledNumber|$ip
Terminated: http://192.168.12.81:8888/S2SApi/json/PhoneEndcall|$calledNumber
IP-ul va fi cel al serverului unde este instalat S2S API în cazul nostru e 192.168.12.81
4. În meniul feutures / remote control întrodu IP-ul calculatorului pe care folosești aplicația S2S (nu are legătură cu cel pe care e instalat API). Verifică ca acest IP să fie fix și nu alocat prin DHCP. Prin această setare vei permite telefonului să fie controlat prin aplicația S2S – modulul CRM
5. În S2S BackOffice / fișier / alte setări / setări cloud întrodu IP-ul, utilizatorul și parola telefonului (nu al contului SIP) și contul SIP folosit pentru efectuarea apelurilor.
6. Mai rămâne doar să setezi denumirea posturilor (interioarele) din meniul date fixe / crm / interioare VoIP
Ai nelămuriri? Poți să ne suni sau putem să te ajutăm noi remote!