Suport

Toate întrebările

Conectarea unui telefon VoIP la CRM-ul S2S

La ce te ajută conectarea telefonului la CRM-ul S2S?

Dacă folosești pe post de CRM:

Opțiune disponibilă în modulul de CRM. Pe perioadă limitată acest modul este oferit gratuit la versiunea PRO al aplicației

Dacă foloseți în interfața de livrări la domiciliu:

Configurarea telefonului

Ai nevoie de un telefon VoIP, indiferent de centrala pe care o folosești. Îți prezint setările pentru telefoanele VoIP YeaLink, pentru alte telefoane setările sunt similare și le găsești în manualul telefonului.
1. Identifică IP-ul telefonului. Folosește meniul meniu / status de pe telefon.
2. Introdu acest IP în browser. Întrodu user șu parola (implicit admin / admin)
crm setare telefon
3. În meniul features / action url întrodu următoarele
Incoming call: http://192.168.12.81:8888/S2SApi/json/PhoneRing|$callerID|$calledNumber|$ip|in
Outgoing call: http://192.168.12.81:8888/S2SApi/json/PhoneRing|$callerID|$calledNumber|$ip|out
Estabilished: http://192.168.12.81:8888/S2SApi/json/PhoneAnswer|$calledNumber|$ip
Terminated: http://192.168.12.81:8888/S2SApi/json/PhoneEndcall|$calledNumber
IP-ul va fi cel al serverului unde este instalat S2S API în cazul nostru e 192.168.12.81
setari telefon voip crm
4. În meniul feutures / remote control întrodu IP-ul calculatorului pe care folosești aplicația S2S (nu are legătură cu cel pe care e instalat API). Verifică ca acest IP să fie fix și nu alocat prin DHCP. Prin această setare vei permite telefonului să fie controlat prin aplicația S2S – modulul CRM
setare iesire prin crm

5. În S2S BackOffice / fișier / alte setări / setări cloud întrodu IP-ul, utilizatorul și parola telefonului (nu al contului SIP) și contul SIP folosit pentru efectuarea apelurilor.
setări cont sip
6. Mai rămâne doar să setezi denumirea posturilor (interioarele) din meniul date fixe / crm / interioare VoIP
interioare voip

Ai nelămuriri? Poți să ne suni sau putem să te ajutăm noi remote!

Întrebări similare