Clienții fac comenzi în magazinul tău online. Poți descărca aceste comenzi direct în factură prin softul de gestiune S2S.
Înainte de toate, verifică dacă ai toate setările corecte și softul tău de gestiune comunică cu magazinul online. Versiune minimă program: 2.0.0. – 3.1.3.
Fiecare comandă făcută din site are un Id unic. Acest id se regăsește la secțiunea de comenzi de pe site și în email-ul de confirmare. Există și modalitatea de a tipări numărul comenzii în cod de bare, astfel încît poate fi scanată direct în momentul facturării.
Comanda noastră de test arată așa:
În interfața de facturare apăsați butonul de import
Întroduceți numărul comenzii și apăsați butonul de descărcare, sau scanați codul de bară al comenzii de pe ecran sau email.
Softul va verifica dacă clientul există. Dacă nu, îl va crea la clienți. Id-ul clientului de pe site va fi trecut la coloana Woo al clientului, asemănător ca la articole.
Obs: Dacă comanda s-a efectuat fără înregistrarea clientului (comandă rapidă din WooCommerce), clientul e considerat client nou. Excepție este dacă denumirea firmei de pe care face comanda există deja în baza de date.
Există două articole, care dacă nu există se vor crea automat: Serviciul de transport (cod produs: W.Tra) și cel de discount(cod produs: W.Dis). Denumirea la aceste articole poate fi modificată.
Se importă automat comanda în factură. Se scade stocul local la salvarea facturii, cel de pe site s-a scăzut când s-a făcut comanda.
Obs: Procentul TVA-ului este considerat cel din softul de gestiune S2S! Evitați să adăugați mai multe taxe pe site la un articol. Dacă totuși pe site articolul are mai multe taxe, acestea se vor aduna. Dacă aveți cumva taxă de mediu sau altele, care neapărat vreți să apară separat în coș, folosiți optiunea de produse grupate sau compuse din WooCommerce. Varianta cea mai simplă rămâne, ca taxele să apară doar ca text în descrierea articolului.