În cazul în care ai mai multe modalități de încasare, le poți defalca și în softul tău de gestiune foarte ușor. Poți defini patru modalități de plată personalizate, care vor apărea pe bonul fiscal ca și modalitate de plată CARD, și alte patru modalități de plată care apar pe bonul fiscal ca și CREDIT. Această defalcare este foarte utilă atunci când folosești mai multe pos-uri bancare, sau când încasezi prin livratori externi.
Opțiunea este disponibilă începând cu v.2.0.0.1 – 3.1.0
Opțiune inclusă în toate versiunile de Imperial Pos, Restaurant sau Fastfood.
În meniul date fixe / modalități de plată introdu lista cu ce încasări vrei să apară. La fiecare tip de încasare poți adăuga și o imagine. Nu uita să alegi, dacă modalitatea aleasă este de tip CARD sau CREDIT. De obicei pe card se trec operațiunile prin pos-uri bancare, iar la credit se trec încasările prin livratori. Dacă nu știi cum e mai bine, întreabă-ți contabila.
În interfața POS folosește butoanele CARD și CEC pentru a alege o modalitate de plată.
În interfața de fastfood și restaurant se folosesc butoanele de card, respectiv virament pentru această operațiune
Pe interfață vor apărea modalițățile de plată astfel:
Pe bonul fiscal modalitatea de plată apare asemănător:
Pentru a vedea o listă de bonuri fiscale emise doar pe un tip de plată, alege opțiunile dorite din meniul rapoarte / listă bonuri tipărite.