Suport

Toate întrebările

E-Factura: Trimiterea automată a facturilor în SPV – setari

Setări E-factura – Trimiterea automată a facturilor în SPV

Pe baza contractului de suport, vă ajutăm noi cu setările de mai jos, tot ce aveți de făcut este să ne sunați!
Vezi: instrucțiuni de utilizare e-Factura în S2S

Aveți nevoie de:

– token cu semnătură digitală (persoana cu drept de depunere facturi), enrolată în SPV pe firma dvs.
– acces la cont SPV cu această semnătură
contract de suport cu S2S Technologies
Pentru a verifica dacă aveți acces în SPV, intrați pe www.anaf.ro, accesați butonul de autentificare certificat. Dacă vă puteți loga, înseamnă că ați setat corect partea cu semnătura.

Setările necesare

(doar dacă din ceva motiv doriți să le faceți singuri)
Pe baza contractului de suport, vă face noi toate aceste setări!

Pentru funcționare aveți nevoie de WebView2 de la Microsoft. Dacă nu aveți instalat, este nevoie să descărcați și să instalați ultima versiune disponibilă.

În S2S BackOffice intrați în meniul Facturare / Încasări /Plăți → Facturi → E-factura.

efactura
Va apărea mesajul că nu aveți token valabil.  Apăsați butonul de SETĂRI.
generare token efactura
Cele două șiruri de caractere de sus (Client ID si Client Secret) să NU modificați!
*Excepție, dacă aveți credențiale proprii de la Anaf.

Dacă nu aveți token, sau tokenul a expirat, apăsați pe butonul Generare Token.
Atenție! Să aveți token-ul fizic introdus în calculator!

Alegeți certificatul digital existent în calculator (click pe nume). Acum să introduceți parola pentru token dacă se cere.
certificat digital efactura
Așteptați! NU închideți aplicația forțat, procesul poate dura câteva secunde bune.
După terminare, câmpurile goale se completează automat. Apăsați pe salvare
Observație: Cheia generată este valabilă 90 de zile, după care trebuie generată din nou. Pe această perioadă programul S2S poată să trimită facturi în SPV fără să existe semnătura digitală (stick-ul usb) fizic în calculator.

În partea de jos puteți verifica valabilitatea abonamentului pentru contractul de suport. Fără un contract valabil, NU puteți trimite automat facturile, doar manual prin încărcarea fișierelor XML în SPV. Pentru a actualiza starea abonamentului, apăsați butonul de reîncărcare.

contract s2s

 

Întrebări similare

Completează formularul de alături și echipa S2S îți va răspunde cât mai rapid posibil:
Nu ai găsit răspunsul pe care îl căutai?
Formular

    Completează formularul de alături și echipa S2S îți va răspunde cât mai rapid posibil:
    Nu ai găsit răspunsul pe care îl căutai?