Facturile emise din programele de gestiune S2S Technologies pot fi trimise automat în SPV, fără a fi nevoie de trimiterea manuală a lor.
Aveți nevoie de:
– token cu semnătură digitală, enrolată în SPV pe firma dvs.
– acces la cont SPV pe persoana fizică (persoana cu drept de depunere facturi)
– contract de suport sau de update cu S2S Technologies
Pe baza contractului de suport, vă ajutăm noi cu setările de mai jos, tot ce aveți de făcut este să ne sunați!
Pentru funcționare aveți nevoie de WebView2 de la Microsoft. Dacă nu aveți instalat, este nevoie să descărcați și să instalați ultima versiune disponibilă.
Intrați în contul dvs de pe pfinternet.anaf.ro. folosind emailul și parola dumneavoastră. Veți primi pe email un cod de securitate pe care trebuie să-l introduceți.
În meniu veți observa Editare profil Oauth. De aici veți primi credențialele necesare. Dați click pe acest meniu. La secțiunea profil Oauth puteți adăuga aplicația dvs. S2S astfel:
Denumire aplicație: S2S_POS
Callback URL 1: https://127.0.0.1:8888/S2SApi/json/eFactura
Serviciu: alegeți E-factura
Apăsați pe generare client ID. Se va genera un client Id secret, care sunt defapt două șiruri de caractere. Acestea se vor introduce în programul S2S.
În S2S BackOffice intrați în meniul Facturare / Încasări /Plăți → Facturi → E-factura. Va apărea mesajul că nu aveți token valabil. Apăsați butonul de SETĂRI.
Aici introduceți cele două șiruri de caractere primite mai sus. Apăsați pe butonul Generare Token.
Atenție! Să aveți token-ul fizic introdus în calculator!
Alegeți certificatul digital existent în calculator (click pe nume). Acum să introduceți parola pentru token dacă se cere.
Așteptați! NU închideți aplicația forțat, procesul poate dura câteva secunde bune.
După terminare, câmpurile goale se completează automat. Apăsați pe salvare
Observație: Cheia generată este valabilă 90 de zile, după care trebuie generată din nou. În acest caz doar se apasă butonul de generare token. Pe această perioadă programul S2S poată să trimită facturi în SPV fără să existe semnătura digitală (stick-ul usb) fizic în calculator.
Accesați meniul meniul Facturare / Încasări /Plăți → Facturi →Efactura.
Alegeți perioada dorită și apăsați pe căutare. Vor apărea toate facturile pe această perioadă. Bifați facturile pe care doriți să le trimiteți și apăsați butonul de trimitere.
În ultima coloană veți observa starea tuturor facturilor trimise. Apăsând butonul de verificare se verifică starea tuturor facturilor din listă care sunt încărcate dar nu și verificate.