Gestiunea în aplicațiile S2S reprezintă gestiune contabilă, fiecare cu stoc separat. De exemplu pot avea gestiune de depozit și magazin. Asta înseamnă că un produs poate exista atât în gestiunea depozit cât și în gestiunea magazin.
Atenție! A nu se confunda gestiunile cu categoriile! Categoria de produs reprezintă o grupare a produselor, dar fără a avea orice legătură cu stocul.
Dacă aveți un magazin mixt, alimentara, etc. este recomandat să folosiți o singură gestiune și mai multe categorii de produse. Practic țineți stocul într-un singur loc. Rapoartele le puteți scoate pe categorii sau tva-uri, indiferent de numărul de gestiuni.
Mai multe gestiuni se folosesc dacă aveți un depozit (care folosește același bază de date) sau dacă aveți restauant sau fast-food unde trebuie să separați bar-ul de bucătărie.
Denumire: numele gestiunii. Nu vă afectează contabilil. Denumirea apare în special în rapoarte.
Bar: opțiunea înseamnă că această gestiune are produse la vânzare în interfata de Imperial bar sau de Fast Food.
Casa Dep.: departamentul casei de marcat
Printer Ex1: imprimanta unde va fi trimisă comanda, primul exemplar Valabil doar în interfata de Imperial bar sau de Fast Food.
Printer Ex2: imprimanta unde va fi trimisă copia comenzii. Valabil doar în interfata de Imperial bar sau de Fast Food. Dacă nu diferă de Printer Ex 1. nu se ia în considerare.
Grupa: reprezenta grupa pentru exportul în contabilitate (Saga de ex.)
Cod: codul gestiunii pentru rapoarte online, sincronizări de articole, etc.