Suport

Toate întrebările

Trimiterea articolelor în WooCommerce

Trimiterea articolelor în Woocommerce

Înainte de toate, verifică dacă ai toate setările corecte și softul tău de gestiune comunică cu magazinul online. Versiune minimă program: 1.0.0. – 3.1.3.

Să considerăm următorul scenariu: Avem o categorie „Baterii” cu două produse.
articole s2s în woocommerce

Dacă articolul a fost deja sincronizat cu magazinul online, în coloana Woo va apărea id-ul corespunzător din WooCommerce, dacă nu, apare 0.

Identic este și la categorii de produse:
categorii produse woocommerce

La sincronizare (meniul extra / s2s shop / sincronizare WooCommerce) vor apărea doar categoriile pentru care căsuța „Web” este bifată. Tot ce este de făcut:
– bifezi „trimite articole”
– alegi categoria dorită
– apeși butonul de sincronizare
s2s si woocommerce
Softul tău de gestiune va face următoarele:
– Dacă categoria există, va rescrie denumire în caz că s-a modificat. Doar denumirea (textul) se schimbă. Dacă categoria nu există, va crea o categorie nouă în rădăcină
categoria de produs woocommerce

– Dacă articolul există va regla stocul, și prețul, iar dacă nu există va crea în categoria de mai sus. Codul produsului din S2S va apărea în câmpul SKU din magazinul web.
stoc produse woocomerce
Stocul va fi întotdeauna rotunjit la valoare întreagă!

Întrebări similare