Programele de gestiune S2S ( Imperial POS, Fast Food și Imperial Bar) pot să trimită automat rapoarte de vânzări prin e-mail la o adresă specificată. Intervalul de trimitere poate fi setat între 1 minut și 24 ore. Mai mult, indiferent de perioada setată, programul va trimite un e-mail și la închiderea interfaței de vânzare. Dacă în această perioadă nu există vânzări, e-mailul nu se trimite.
Pentru a trimite e-mailuri aveți nevoie de un server SMTP. Trimiterea se face pe portul 25 SSL activat.
Intrați la fișier/alte setări/setări cloud. Aici introduceți serverul, user și parolă pentru serverul dvs. de e-mail, respectiv perioada de transmitere a e-mailurilor.
Dacă nu aveți propriul server sau nu cunoasteti datele, puteți folosi serverul oferit de S2S, bifând opțiunea respectivă
Adresa către care se trimit rapoartele va fi adresa specificată la date fixe/date firmă
Periodic veti primi e-mailuri de forma: